menu
shopping_cart
0
KOSÁR

Tartalomjegyzék

Alapvető tudnivalók a digitális képekről
GIMP 1. fejezet: Alapvető tudnivalók a digitális képekről

Megtudjuk mi az a Bayer szűrő és az RGB modell. Megismerjük az additív és szubtraktív színkeverés közötti különbséget. Telepítjük a GIMPet és megbeszéljük a felhasználói feületének felépítését.

14:00
Egy pixel élete

Megismerjük a digitális képek készítésének mikéntjét.

play_arrow
16:00
Színkeverési modellek

Additív és szubtraktív közötti különbség

play_arrow
7:00
Mi az a GIMP? +Telepítés

Kik a szoftver készítői?

play_arrow
19:00
Felhasználói felület

Ismerkedés a programmal

play_arrow
lock_open 20:00
A képtömörítésről

Fájlformátumok bemutatása

play_arrow
Kijelölő- és transzformáló eszközök
GIMP 2. fejezet: Kijelölő- és transzformáló eszközök

Szót ejtünk az ecsetekről, és hogy milyen interpolációs technikák léteznek. Megtudod mi az az anti-aliasing. Megismerjük a kijelölő eszközöket.

lock_open 22:00
Az első ecsetvonás :)

Rajzolási alapműveletek

play_arrow
lock_open 15:00
Piroska macerálása: Kijelölőeszközök

Kijelölőeszközök megismerése

play_arrow
lock_open 11:00
Intelligens kijelölőeszközök

Okosabb kijelölőeszközök megismerése

play_arrow
lock_open 14:00
Vágod az interpolációt?

Átméretezés közbeni interpolációs algoritmusok

play_arrow
Rajzolás és képkorrekció
GIMP 3. fejezet: Rajzolás és képkorrekció

Rajzolunk egy ábrát, egyelőre a rétegekkel nem foglalkozva. Megismerünk új ecseteket, amit nem festenek! Megtudjuk hogyan lehet képet beolvasni és retusálunk egy régi fotót

lock_open 12:00
Egyszerű rajzeszközök

Réteg alapú rajzolás

play_arrow
lock_open 14:00
A ráncos anyuka

Elmosás és kiemelés ecset

play_arrow
lock_open 10:00
Szkennelés és generálás

Képbeolvasási lehetőségek

play_arrow
lock_open 10:00
Retusálás

Régi fotó retusálása

play_arrow
lock_open 17:00
Görbék és buckák a hisztogramon

A hisztogram megismerése

play_arrow
lock_open 10:00
Fekete-fehérből színeset

Régi kép kiszínezése

play_arrow
Ismerkedés a rétegekkel
GIMP 4. fejezet: Ismerkedés a rétegekkel

Megismerkedünk a rétegekkel, gyakoroljuk a használatukat, rajzolunk.

lock_open 22:00
Rétegek

A rétegek megismerése

play_arrow
lock_open 18:00
Rétegkezelés

Rétegkezelés

play_arrow
lock_open 9:00
Klónozás

Emberek klónozás effektje

play_arrow
Réteg alapú feladatok
GIMP 5. fejezet: Réteg alapú feladatok

Egy csomó réteg alapú feladatot csinálunk végig: színeket törlünk, nem létező dlgokat varázsolunk a képre, kicseréljük egy tablet képét egy másikra, és eltávolítjuk egy csajszi szeméből a vörösszem-effektust! Mindezt újonnan megismert magas szintű eszközökkel!

lock_open 12:00
Művészi színek a képen

Szelektív színezés

play_arrow
lock_open 8:00
Vörösszem eltávolítás

A digitális fotózás egyik hátrányának kiküszöbölése

play_arrow
lock_open 13:00
Tengerparti teknős

Több képből álló komplex feladat megoldása

play_arrow
lock_open 11:00
Barna lány

Bőr barnítás

play_arrow
lock_open 11:00
Fotókollázs

Fotókollázs készítés

play_arrow
lock_open 13:00
Graffiti

Digitális graffiti készítése téglafalra

play_arrow
lock_open 8:00
Magasszintű szerkesztőeszközök

Magasszintű szerkesztőeszközök

play_arrow
lock_open 9:00
Gimp beállításai

Beletúrunk a beállításokba

play_arrow
lock_open 8:00
Óriástücsök avagy az előtér kijelölő eszköz

Szuperintelligens eszközök megismerése

play_arrow
lock_open 18:00
CD borító tervezése

CD borító tervezése

play_arrow
lock_open 8:00
Szivárvány a képen

Szivárvány készítés

play_arrow
Komplex feladatok
GIMP 6. fejezet: Komplex feladatok

A feladatok komplexitását felturbózván már olyan magas szintű eszközökkel foglalkozunk, amivel igazán látványos dolgokat lehet elérni

lock_open 14:00
Rétegmaszk

A rétegmaszk megismerése

play_arrow
lock_open 8:00
Szelektív átméretezés és torzítóeszköz

Szelektív átméretezés és torzítóeszköz

play_arrow

A kurzus anyaga folyamatosan feltöltés alatt áll - nézz vissza később még több anyagért.