menu
shopping_cart
0
KOSÁR

Tartalomjegyzék

Alapok
Cprog 1. fejezet: Alapok

Megtudjuk mi az a fejlesztőkörnyezet, és hogy mit jelent egyáltalán a programozás.

15:00
A programozás rejtelmes világa

Megtudjuk mi az a gépi kód, az assembly és hogy milyen részei vannak a fejlesztőkörnyezetnek.

play_arrow
15:00
A fejlesztőkörnyezet

Letöltjük és bállítjuk a Code::Blocks fejlesztőkörnyezetet.

play_arrow
15:00
Mi a tök az a C nyelv?

Megtudjuk hol helyezkedik el a C nyelv a programnyelvek világában.

play_arrow
Ideje kódolni!
Cprog 2. fejezet: Ideje kódolni!

Megírjuk az első programunkat, és megbeszéljük a részeit.

15:00
Hello világ!

Megírjuk az első programunkat.

play_arrow
15:00
A programkód részei

Elemezzük a program részeit.

play_arrow
15:00
Pompás feladatok

Megismerjük a vezérlőkaraktereket és a kommenteket.

play_arrow
Adattárolás a memóriában
Cprog 3. fejezet: Adattárolás a memóriában

Megismerjük a változókat, kezelésüket, az input és output parancsokat.

15:00
A változó

Kiírási tudományunkat továb fejlesztjük, és megtudjuk mi az a hely-jelölő.

play_arrow
15:00
Valós változók

A valós számok eltárolása

play_arrow
15:00
Játék a határokkal

A változók típusmódosítói

play_arrow
15:00
Karakterek

Megismerjük a karakter változót

play_arrow
Beszélgessünk a felhasználóval
Cprog 4. fejezet: Beszélgessünk a felhasználóval

Írunk pár hasznos progamot az eddigi tudásunkat felhasználva.

15:00
Beolvasás

Adatokat kérünk a felhasználótól

play_arrow
15:00
Hasznos feladatok

Érdekes és hasznos szoftvereket írunk: fizikai számításokat végzünk (út-idő-sebesség, fahrenheit-celsius konvertálás).

play_arrow
Döntsön a program
Cprog 5. fejezet: Döntsön a program

Megtanítjuk a programjainkat önállóan döntést hozni az IF programszerkezettel.

15:00
Az IF feltétel

Írunk egy gondolkozó programot. Kész a jövő Terminátora.

play_arrow
15:00
A gondolkodó program

Gyakorló feladatok az IF programszerkezettel kapcsolatban.

play_arrow
15:00
Az algoritmus

Megtudjuk mi az az algoritmus és hogyan lehet leírni.

play_arrow
15:00
Feladat: Skandalum vagy Imbecil?

Az eddigi tananyagra alapozó önálló feladat

play_arrow
Ismétlés a kód anyja
Cprog 6. fejezet: Ismétlés a kód anyja

Tökéletesre fejlesztjük az algoritmizálási képességeinket a FOR programszerkezet megismerésével.

15:00
FOR ciklus

Megtudjuk hogyan lehet dolgokat ismételni a programkódban

play_arrow
15:00
A ciklusos dolgok bedurvulnak

A végtelen ciklus és az egymásba ágyazás

play_arrow
15:00
Ciklusos feladatok

Érdekes feladatok a FOR ciklus felhasználásával

play_arrow
lock_open 15:00
Feladat: Hurránaptár!

Kihívás: Készíts naptárgeneráló programot!

play_arrow
Prímszámkereső
Cprog 7. fejezet: Prímszámkereső

Megalkotunk egy komplexebb programot: egy prímszámkeresőt!

15:00
Prímszámkereső rávezetés

Megoldunk 3 feladatot, ami a prímszámkereső megértéséhez segít minket

play_arrow
15:00
Prímszámkereső írás

Megírjuk a prímszámkeresőt

play_arrow
15:00
Prímszámkereső tuning

Kétszeresére gyorsítjuk a prímszámkeresőt

play_arrow
Szövegkezelés
Cprog 8. fejezet: Szövegkezelés

Megismerjük a szövegkezelő parancsokat

lock_open 15:00
Tömbök

Karakterekből karakterláncokat építünk.

play_arrow
lock_open 15:00
Whitespace és képernyőtörlés

Megismerjük a printf alternatíváját és hogy hogyan kell képernyőt törölni

play_arrow
lock_open 15:00
Szöveg hossza és fényújság

Megismerünk egy hasznos könyvtári függvényt és megcsinálunk egy izgalmas feladatot

play_arrow

A kurzus anyaga folyamatosan feltöltés alatt áll - nézz vissza később még több anyagért.